REGULAMIN VANSELLINGU (SPRZEDAŻY OBWOŹNEJ)
PROWADZONEJ PRZEZ GŁODNY NIEDŹWIEDŹ

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do osób fizycznych zawierających umowę sprzedaży, w ramach sprzedaży obwoźnej (vansellingu) gotowych posiłków, dań i produktów spożywczych, prowadzonej przez firmę cateringową Głodny Niedźwiedź.
  2. Działalność, o której mowa powyżej prowadzona jest przez Katarzynę Głuchowską, przedsiębiorczynię prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Two Squares Katarzyna Głuchowska” z siedzibą w Bojanie (84-207) przy ul. Partyzantów Kaszubskich 19, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 534-217-20-08, REGON: 367356273, właścicielkę przedsiębiorstwa cateringowego działającego pod marką Głodny Niedźwiedź. Sprzedawca posiada indywidualny numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. rejestr – BDO) – 000216527.

§ 2

Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty i wyrażenia oznaczają:

  1. Regulamin– oznacza niniejszy regulamin określający zasady zawierania umów sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w tym prawa i obowiązki stron, zakres odpowiedzialności stron i inne warunki umowy, zawieranej za pośrednictwem sprzedaży obwoźnej, tj. w ramach Vansellingu.
  2. Serwis internetowy– serwis internetowy Sprzedawcy, dostępny do korzystania przy użyciu wyłącznie zdalnego dostępu poprzez sieć Internet, pod adresem: https://www.glodnyniedzwiedz.pl.
  3. Vanselling – sprzedaż obwoźna, prowadzona z samochodu dostawczego w ramach, której przedstawiciel handlowy (tzw. vanseller) odwiedza w wyznaczonych przez Sprzedawcę miejscach.
  4. Produkt – gotowe posiłki lub dania, zestaw lub zestawy spożywcze, artykuł lub artykuły spożywcze, w tym każda substancja lub produkt, przetworzony, częściowo przetworzony lub nieprzetworzony, przeznaczony do spożycia przez ludzi, w tym również napoje.
  5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana lub już zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Dostawcy.
  6. Klient – każdy podmiot (w tym osoba fizyczna) dokonujący zakupu Produktu w ramach vansellingu.
  7. Konsument– Klient będący osobą fizyczną, zawierający ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży w ramach vansellingu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta.
  8. E-paragon – elektroniczny paragon fiskalny w rozumieniu przepisów prawa podatkowego, generowany przez kasę rejestrującą online, stanowiący dowód dokonania zakupu towaru lub usługi. E-paragon jest dostępny do pobrania w formie elektronicznej przez Klienta za pośrednictwem kodu QR lub przesyłany na wskazany przez Klienta adres e-mail bądź numer telefonu.

  9. Sprzedawca– Katarzyna Głuchowska, przedsiębiorczyni prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Two Squares Katarzyna Głuchowska” z siedzibą w Bojanie (84-207) przy ul. Partyzantów Kaszubskich 19, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 534-217-20-08, REGON: 367356273, właścicielka przedsiębiorstwa cateringowego działającego pod marką Głodny Niedźwiedź.
  10. Dostawca – podmiot, który wprowadza do obrotu Produkty Sprzedawcy, posiada je w celu doznania sprzedaży, oferuje je do sprzedaży, a także sprzedaje, dystrybuuje i w inny sposób nimi dysponuje.
  11. Dane Klienta– dane, w tym dane osobowe podane przez Klienta podczas dokonywania zakupu bądź procedury reklamacyjnej oraz niezbędne do ich realizacji, obejmujące m.in. imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, numer rachunku bankowego.
  12. Dni robocze– dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  13. Reklamacja – procedura, o której mowa w § 5 Regulaminu.
  14. Kodeks cywilny– Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.).
  15. RODO – Rozporządzenie PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 3

Sprzedaż Produktu

  1. Sprzedaż Produktu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Klient nabywając Produkty od Sprzedawcy oświadcza, że zgadza się i zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności akceptuje udokumentowanie transakcji z wykorzystaniem paragonu w postaci elektronicznej (E-Paragonu).
  2. Sprzedawca umożliwia Klientowi zakup wybranego przez niego Produktu za pośrednictwem Dostawcy, który w danej chwili obsługuje Vanselling. Klient może wybrać Produkt celem jego zakupu spośród oferty Produktów, zgodnie z aktualnym zatowarowaniem Dostawcy przez Sprzedawcę w ramach Vansellingu.
  3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem przedstawicieli Sprzedawcy.
  4. W celu dokonania zakupu Klient dokonuje wskazania Produktu, spośród dostępnych Produktów w aktualnej ofercie Sprzedawcy.
  5. Po dokonaniu wyboru Produktu, Klient dokonuje płatności za Produkt za pomocą wybranej przez siebie formy płatności.
  6. Po dokonaniu płatności, Sprzedawca wystawia E-Paragon w sposób określony przez przepisy powszechnie obowiązujące.
  7. Z chwilą dokonania płatności przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.

§ 4

Wystawianie i przekazywanie paragonów

  1. Sprzedawca prowadzi ewidencję sprzedaży przy użyciu kasy rejestrującej online i wystawia paragony fiskalne wyłącznie w formie elektronicznej (e-paragony).
  2. E-paragon jest generowany w chwili dokonania sprzedaży i przechowywany w pamięci kasy rejestrującej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Klient może otrzymać e-paragon na jeden z poniższych sposobów:
    1. poprzez zeskanowanie kodu QR wyświetlonego na ekranie urządzenia sprzedawcy,
    2. poprzez podanie sprzedawcy adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostanie wysłany link do e-paragonu.
  4. Klient zostaje poinformowany o możliwości odbioru e-paragonu w sposób widoczny przy stanowisku sprzedaży (komunikat umieszczony w miejscu sprzedaży i na stronie internetowej).
  5. Sprzedawca nie wydaje paragonów fiskalnych w formie papierowej.
  6. W przypadku problemów z odebraniem e-paragonu klient ma prawo żądać jego ponownego udostępnienia. W takim przypadku powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w § 7 (Reklamacje).
  7. Akceptując niniejszy Regulamin, Klient potwierdza, że został poinformowany o formie wydawania paragonów oraz wyraża zgodę na ich otrzymywanie w formie elektronicznej.

§ 5

Metody Płatności

  1. Szczegółowy i aktualny cennik Produktów dostępny jest wyłącznie bezpośrednio u Dostawcy. Cennik obowiązuje jednakowo wszystkich Klientów. Ceny Produktów zawartych w cenniku są cenami brutto, tj. zawierają należny podatek VAT.
  2. Sprzedawca, za pośrednictwem Dostawcy, umożliwia Klientowi następujące metody płatności:
    1. płatność gotówkowa,
    2. płatność kartą,
    3. płatność metodą BLIK.
  3. Płatności za wybrany Produkt należy dokonać w pełnej kwocie, niezwłocznie po wyborze danego Produktu.
  4. W przypadku braku otrzymania przez Sprzedawcę płatności za Produkt, nie dojdzie do skutecznego zawarcia Umowy sprzedaży, zaś wybór Produktu przez Klienta będzie traktowany jako anulowany.

§ 6

Reklamacje

  1. Reklamacje związane z zakupem Produktów poprzez Vanselling można składać:
    1. drogą mailową na adres: biuro@glodnyniedzwiedz.pl,
    2. pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    1. dane Klienta (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres poczty elektronicznej),
    2. dane do ewentualnego zwrotu środków pieniężnych uiszczonych za Produkt, którego reklamację Sprzedawca uzna za zasadną (numer konta bankowego Klienta),
    3. opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji, w tym obligatoryjnie zdjęcie reklamowanego przez Klienta Produktu.
  3. Sprzedawca rozpatruje złożoną Reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni. Jeżeli Sprzedawca nie rozpatrzy Reklamacji we wskazanym wyżej terminie, żądanie Klienta uważa się za uzasadnione oraz rozpatrzone pozytywnie.
  4. Odpowiedź (pozytywna bądź negatywna) na Reklamację przekazywana jest Klientowi – w zależności od sposobu jej złożenia – drogą mailową bądź pisemnie.
  5. Po uznaniu reklamacji Produktu za zasadną, Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczone za reklamowany Produkt środki pieniężne, przelewem bankowym na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający realizację Reklamacji przez Sprzedawcę.

§ 7

Przetwarzanie danych osobowych

Sprzedawca informuje, że przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie i zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zgodnie z Polityką Prywatności dostępnej w Serwisie internetowym Sprzedawcy.

§ 8

Postanowienia Końcowe

  1. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie, w formie umożliwiającej zapoznanie się z nim, a także jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
  2. Regulamin dostępny jest bezpośrednio u Dostawcy oraz w Serwisie internetowym.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności Kodeksu cywilnego.
  5. Regulamin wchodzi w ży2025 roku.
  6. Na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1796) do Umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem w ramach Vansellingu nie znajdują zastosowania przepisy tej ustawy.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Pani Katarzyna Głuchowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą "Two Squares Katarzyna Głuchowska" z siedzibą w Bojanie przy ulicy Partyzantów Kaszubskich 19, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 534-217-20-08, właścicielka przedsiębiorstwa cateringowego działającego pod marką Głodny Niedźwiedź.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem biuro@glodnyniedzwiedz.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawa dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w Informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych Polityka Prywatności Regulamin. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Hurra!

Dowozimy pod Twój adres!

Mamy nadzieję, że już niedługo Głodny Niedźwiedź trafi pod Twoje drzwi.