Regulamin

§1

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin skierowany jest do osób odwiedzających Serwis internetowy prowadzony pod adresem: https://glodnyniedzwiedz.pl/.

Serwis internetowy prowadzony jest przez Panią Katarzynę Głuchowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Two Squares Katarzyna Głuchowska z siedzibą w Bojanie przy ul. Partyzantów Kaszubskich 19, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 534-217-20-08, właścicielkę przedsiębiorstwa cateringowego działającego pod marką Głodny Niedźwiedź. Usługodawca posiada indywidualny numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. rejestr – BDO) –  000216527.

Kontakt z Usługodawcą odbywa się telefonicznie pod numerem 792 999 072 lub drogą mailową biuro@glodnyniedzwiedz.pl.

§2

Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie zwroty i wyrażenia oznaczają:

Awaria – oznacza całkowite wstrzymanie działania Usług, zawieszanie się Usług uniemożliwiające korzystanie z Usług lub inną przeszkoda całkowicie uniemożliwiającą prawidłowe korzystanie z Usług.

Błąd – oznacza wadę, uszkodzenie lub usterkę powodującą niesprawność działania Serwisu internetowego.

Konto – oznacza indywidualny dostęp Użytkownika do Serwisu internetowego, określany nazwą użytkownika (loginem) i hasłem, na którym gromadzone są dane podane przez dotyczące Użytkownika.

Konsument – oznacza osobę fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę w ramach Serwisu internetowego, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Naprawa – oznacza działanie podlegające na usunięciu Awarii lub Błędu, które przywraca funkcjonowanie Usług.

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin określający zasady zawierania umów pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, w tym prawa i obowiązki stron, zakres odpowiedzialności stron i inne warunki umowy, zawieranej za pośrednictwem Serwisu internetowego.

Serwis internetowy – oznacza serwis internetowy Usługodawcy, dostępny do korzystania przy użyciu wyłącznie zdalnego dostępu poprzez sieć Internet, pod adresem: https://www.glodnyniedzwiedz.pl.

Usługodawca – oznacza Panią Katarzynę Głuchowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Two Squares Katarzyna Głuchowska z siedzibą w Bojanie przy ul. Partyzantów Kaszubskich 19, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
NIP: 534-217-20-08, właścicielkę przedsiębiorstwa cateringowego działającego pod marką Głodny Niedźwiedź. Usługodawca posiada indywidualny numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. rejestr – BDO) –  000216527.

Użytkownik – oznacza każdy podmiot odwiedzający Serwis internetowy, w tym korzystający
z Usług.

Umowa o świadczenie usług – oznacza umowę o świadczenie usług zawartą pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Usługi – oznaczają pakiet świadczeń będących usługami elektronicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1513), obejmujący swym zakresem w szczególności usługi wskazane w § 3 ust. 2 Regulaminu.

§ 3

Zasady korzystania z Serwisu internetowego

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Użytkownika w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Za pośrednictwem Serwisu internetowego Usługodawca oferuje następujące Usługi:
    a) formularz kontaktowy,
    b) treści publikowane w Serwisie internetowym.
  3. Użytkownik nie ma możliwości składania zamówień na produkty Usługodawcy za pośrednictwem Serwisu internetowego. Usługodawca prowadzi sprzedaż własnych produktów wyłącznie w formie stacjonarnej, za pośrednictwem przedstawicieli handlowych.
  4. Informacje dostępne w Serwisie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych przepisów Kodeksu cywilnego.
  5. Przed skorzystaniem z Serwisu internetowego, Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z informacjami Usługodawcy, postanowieniami Regulaminu, wymaganiami technicznymi i zasadami korzystania z Serwisu internetowego.
  6. Przeglądanie Serwisu internetowego nie wymaga zakładania Konta.
  7. Usługodawcy przysługują autorskie prawa majątkowe do Serwisu internetowego.
  8. W zakres świadczonych przez Sprzedawcę Usług wchodzi w szczególności:
    a) udostępnianie Serwisu internetowego do korzystania przy wykorzystaniu wyłącznie zdalnego dostępu poprzez sieć Internet,
    b) wsparcie techniczne w zakresie określonym Regulaminem.
  9. Korzystanie ze Serwisu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych: dostęp do Internetu, poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8 lub 9, Google Chrome 15 lub 16, Mozilla Firefox 7 lub 8, Opera 11), włączona obsługa plików cookies, włączona obsługa okien wyskakujących (pop-up), system operacyjny Microsoft Windows 7, 8 lub Vista.
  10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość działania Serwisu internetowego na urządzeniach Użytkownika, jeżeli wadliwe działanie Serwisu internetowego wynika z użycia niewłaściwego urządzenia, niewłaściwej przeglądarki, błędnej konfiguracji lub innych przyczyn technicznych leżących po stronie Użytkownika.
  11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Serwisu internetowego Usługami, Serwis internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania
    i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  12. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
    a) korzystania ze Serwisu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, danych osobowych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Użytkowników oraz osób trzecich,
    b) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    c) korzystania z Serwisu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    d) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    e) korzystania z Serwisu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz Usługodawcy.
  13. Usługi w ramach Serwisu internetowego są świadczone przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę na żądanie Użytkownika.
  14. Dostęp do Serwisu internetowego może ulec ograniczeniu w przypadku:
    a) Awarii i Napraw,
    b) prac konserwacyjnych,
    c) wystąpienia siły wyższej,
    d) innych zdarzeń, niezależnych od Usługodawcy.
  15. Usługodawca będzie informował Użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem o zamiarze prowadzenia prac, o których mowa w ust. 14 lit. b, jeżeli prace te będą miały charakter istotny i będą wymagały dłuższego czasu. Usługodawca będzie się starał, aby prace te odbywały się w godzinach nocnych, w weekendy oraz dni wolne od pracy.
  16. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  17. Zgłoszenia dotyczące Awarii, Błędów bądź prośby o udzielenie wsparcia technicznego powinny być przesyłane drogą mailową na adres biuro@glodnyniedzwiedz.pl. Zgłoszenie powinno zawierać opis stwierdzonej Awarii lub Błędu, a także — w razie konieczności — załączniki w formie plików.
  18. W przypadku zgłoszenia Awarii lub Błędu, po przeprowadzeniu analizy zgłoszonego problemu, Usługodawca prześle drogą mailową Użytkownikowi informację o wyniku tej analizy, planowanym terminie oraz sposobie ich Naprawy. Usługodawca powiadamia Użytkownika również o usunięciu Awarii bądź naprawieniu Błędu

§ 4

Formularz kontaktowy

  1. Wydawca umożliwia Użytkownikowi w ramach Serwisu internetowego kontakt z Usługodawcą za pomocą formularza kontaktowego.
  2. Formularz kontaktowy jest dostępny w Serwisie internetowym w zakładce „Kontakt”.
  3. Umowa o świadczenie usług korzystania z formularza kontaktowego zostaje zawarta z chwilą wpisania przez Użytkownika wymaganych danych w formularzu i przesłania go do Usługodawcy, poprzez naciśnięcie przycisku „Wyślij wiadomość”.
  4. W formularzu kontaktowym Użytkownik podaje następujące dane:
    a) imię i nazwisko,
    b) adres e-mail,
    c) temat wiadomości,
    d) treść wiadomości.
  5. Akceptacja regulaminu Serwisu internetowego i oświadczenie o zapoznaniu się z polityką prywatności, poprzez zaznaczenie odpowiednich okienek umieszczonych pod formularzem kontaktowym są obowiązkowe i niezbędne do korzystania z Usługi. Brak ich zaznaczenia uniemożliwia skorzystanie z Usługi.
  6. Umowa o świadczenie usług formularza kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania przez Usługodawcę odpowiedzi na pytanie (pytania) Użytkownika, które zostało (zostały) złożone za pośrednictwem formularza kontaktowego.

§ 5

Treści publikowane w Serwisie internetowym

  1. W Serwisie internetowym zamieszczane są treści informacyjne dotyczące bieżącej działalności Użytkownika, w tym tygodniowe menu.  
  2. Umowa o świadczenie usług dostępu do treści w Serwisie internetowym zostaje zawarta z chwilą wejścia przez Użytkownika na stronę internetową, pod którą jest dostępny Serwis internetowy i wygasa w momencie opuszczenia Serwisu internetowego przez Użytkownika.

§ 6

Reklamacje

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi przez Usługodawcę można składać:
    a) drogą mailową na adres: biuro@glodnyniedzwiedz.pl,
    b) pisemnie na adres siedziby Usługodawcy.
  2. Reklama powinna zawierać: dane Użytkownika (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy, numer telefonu, oraz adres poczty elektronicznej) oraz opis okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.
  3. Usługodawca rozpatruje złożoną reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Użytkownika uznał za uzasadnione.

§ 7

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
    i Konsumentów:  polubowne.uokik.gov.pl/,https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    – Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2025 roku, poz. 229), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą,
    – Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2025 roku, poz. 229), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą.
    – Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 8

Postanowienia Końcowe

  1. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią Regulaminu.
  2. Regulamin dostępny jest w siedzibie Usługodawcy oraz na stronie Serwisu internetowego https://www.glodnyniedzwiedz.pl.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie zmian w Regulaminie poprzez umieszczenie na stronie Serwisu internetowego wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Serwisu Internetowego przez okres co najmniej 7 kolejnych dni.
  4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej na stronie Serwisu internetowego.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1061), ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1513) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1796).
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 marca 2025 roku.